Nu har vi skitit i det blå skåpet

Nu är det invigt. Jag och Ida har "bråkat" för första gången och den fick genast en uppföljare på högst en veckas fördröjning. Vi skrek inte åt varandra men nog kände man gnistorna och klorna var inte långt från målen. Åsa gav sig och hamnade därför i en säkerzon.

Det heta ämnet första gången handlade om vem som skulle få se på TV. Jag ville se en sekvens av Hide and Seek och Ida hade en dålig dag och ville se Tila tequila. Ja, vi är nog inte så stolta men ibland måste man stå för sin sak.
Samma gällde det andra gången då Åsa nämnde att vi andra två måste börja förbarma oss över toans renlighet och jag och Ida fick det till att den ene städade för dåligt. Åsikterna var inte särskilt baserade och det ena ledde till det andra.

Idag har vi pratat om det och då har vi bestämt att vi kan få använda varandra som avreageringsmotiv och därför tar vi det med en nypa salt. Nästa gång kanske det är något alvarligare men så smaskigt ska ni inte få det.
Skönt att man kan prata om sakerna i efterhand iaf. Annars tror jagt man blir tokig.



Kommentarer
Postat av: Johanna

åsa, tänkte bara säga att jag förmodligen försvunnit från din bloggkoll nu igen när jag tagit bort mitt lösenord ;)

2009-02-09 @ 00:56:55
URL: http://losemybreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0