Promenix på isen

Åh, nyss fick jag nått ryck och vart tokigt sugen på att gå på isen. Men nej, den finns ju inte här. Eller jo, några få små väldigt tunna "isflak" som flyter runt i vattnet men dom känns inte så stabila. Det hade varit så mysigt att vara i Luleå och i strålande sol gå denne isprommenad (inte den på bilden dock). Jag måste erkänna att jag gjorde det inte alls tillräckligt mycket när man väl bodde där. Men men, man får göra det bästa av situationen.
 
Och det blir idag att följa med ida på stan. Eller hon ska fara in före och kolla lite kläder så ska jag komma in lite senare och då är det skor som gäller. Sedan ska vi hitta nått mysigt litet ställe att käka middag på. Väldigt länge sen vi åt ute nu. Det är mycket bra jobbat eftersom att ekonomin verkar tryta lite för alla nu :)

Stina, angående utmaningen du gav oss, vi får väl se hur det blir med den :) haha

/ Åsa



Kommentarer
Postat av: stina

Meh, elakt av dig Åsa!

2009-02-03 @ 14:55:02
URL: http://stiinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0