Snodd lite halvkul lista

Jag börjar med listan som jag snott från Johanna www.losemybreath.blogg.se

Vad heter ni? Caroline och Simon
Hur träffades ni? Moderna som vi är på internet;)
Är ni förlovade?
Nej.
Bor ni ihop? Nej inte det
Har ni barn? Nej.
Har båda körkort? Yes, men ingen har bil.
Isåfall, vem kör bäst? Han? Han harj ju några år på nacken och erfarenhet från storstan'
Kommer du ihåg er första kyss? Jajjemen, svetten droppade från händerna:)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Simon:)
Vem är äldst? Simon. Han är 85:a och jag 89:a.
Vilka stjärntecken är ni? Jag = fisk, Simon= vattuman?.
Vem fyller först på året? Simon, Januari är svårt att slå
Vem är längst? Simon, VIlket inte är så svårt
Vem sjunger bäst? Jag?
Håller ni i handen på stan? Om vädret tillåter;)
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej, kan jag inte säga, en första dejt satt på sin plats
Blev du kär i första ögonkastet? Nej, men med tiden fann man tycke för karln
Har ni någon speciell låt? Nej, men så fort jag hör "what have I done" med Anna Ternheim, som han gillar tänker jag på honom.
Har ni några "fri kort"? Tyvärr vet jag vad det är.. NEJ
Har ni varit utomlands tillammans? Nej, undrar när det blir?
Vilket är ert bästa minne? Mitt bästa minne är nog när han sa att vi var ett par:).
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Jadu,  tar det lugnt med någon film? Det so faller in.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja, såklart.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej då hade jag hunnit flytta ner så på andra sidan stan av varandra, ingenting jämfört med Luleå!.
Blir du lätt svartsjuk? Nej.
Brukar ni bråka? Nej det har inte hänt. 
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Sms tror jag?
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Magen
Brukar nån av er prata i sömnen? Inte ofta i alla fall.

(DET SNÖAR)!!!!!!!!!!!!!!!!

Då vet ni det.

//c


Kommentarer
Postat av: cb

Du har svarat fel på det där med att prata i sömnen. Är det nån som ofta pratar i sömnen så är det du :-) I alla fall alla de gånger vi har sovit i samma rum (vilket ju är ett oräkneligt antal gånger). Men det har ju du å andra sidan inga bevis för :-)

2009-02-05 @ 17:10:56
Postat av: carro

Haha okej men numera kanske jag inte gör det? Eller så vaknar han bara inte av det:D en ny trend är "smackning" som tur är somnar jag om så lätt!

2009-02-05 @ 21:11:44
URL: http://sweetreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0