Bad hairday

Lite seg morgon för alla känns det som. Vi steg upp och satte oss vid manickarna. Vädret är inte mycket och kommentera. Grått och eländigt är det. Det blåser oavbrutet och man man blåser nästan bort när man går ut.
Jag frågade om Ida ville ställa upp för en demonstration för att visa just hur blåsigt det är men hon kände inte för det.
Två bilder blev det istället.

Idag har jag också betalat lite skulder och känner mig lagomt pank nu... Depositioner, lånpengar och annat har befriat mina axlar. Nu väntar jag på första studielånet!!
Känns lite ironiskt just nu att längta efter sitt första lån.. FRÅN STATEN till och med. Nåja.

Snart ska vi  gå och handla och sen blir det träning för min del som sagt. Ida och Åsa är lediga idag så man vet aldrig vad dom hittar på!



Ha en fin vinterdag lulebor!






//c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0