bang

Jag har som kommit fram till att jag vill klippa lugg igen. Jag vet som inte hur jag ska håret annars? jag passar inte i snelugg, jag vill inte ha mittbena.. Fast lite surt känns det ju. Jag har ju kommit en bra bit på vägen med att spara ut den. Men nä, lugg ska jag skaffa igen!

Vad annars? Jag är tokigt less på jobbet och vill bara vara ledig nuuu, nuuuuuuuuu..

Eller få lönen. Få bevis på att slitet och smärtan leder till något iaf :)




Denna fina bild får demonsterara hur fin jag var i lugg :) hehe


Åsa out



Kommentarer
Postat av: stina

Ja, masken ska ha LUGG, annat finns inte, bra initiativ (stavning?) där! :)

2009-01-15 @ 01:00:58
URL: http://stiinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0