Fredag

Tanke 1: Varför har jag aldrig sett mer på "That 70's show"?

Tanke 2: VARFÖR sätter jag mig alltid på platsen i bussen som inte har någon stopp-knapp inom radien 2 meter?

Tanke 3: Makaroner eller spagetti till köttfärsåsen en fredag som denna?

Ja, många mindre betydelsefulla och vissa mer allvarligare matrelaterade tankar måste funderas på ibland.


Fredag idag och jag sitter i Soffan och nu vet ni vad som försigår i min hjärna. Det är väl inte för intet man säger att människan bara använder 10% av dess kapacitet.. Min är ganska utmattad av engelska i nuläget så 3 tankar är på sin höjd det den klarar av.

Let's dance ikväll och det programmet avnjutes i Frölunda? Ja jag tror det ligger i Frölunda. Blir mysigt det.
Var som sagt i skolan idag, hade två lektioner där vi gick igenom lite halvtråkig grammatik och på andra timmen en kort text. Andra lektionen var väldigt intressant tyckte jag då vi fick analysera en text vars slut fick avgöras av en själv. Hela gruppen fick rösta om vilket slut vi trodde författaren ville förmedla så jag går på det. KÄndes först så snopet att inte få ett slut på denna spännande text så känns därför gött att alla var så eniga.

NU ska jag göra min mat! And for what it's worth valde jag makaroner;)



//c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0