fuck you

Jag tror det är idas motto idag.. Jag vet inte hur många fringrar jag fått idag haha. Hon är inte på humör helt enkelt.

Idag har det då varit storm och regn, vilket gjorde att det inte kändes så inbjudande att gå ut! Men jag trottsade detta, satte i gång en tvättmaskin och begav mig sedan till backaplan för att hämta ut min nya internetdongel (som förövrigt kostar multum). När jag endå var där pssade jag på att gå på coop och handla lite mat. Det är något jag typ inte ätit på tre dagar för jag har inte haft tid att handla och inte haft något hemma. Jag fick då med mig det jag absolut saknat mest..Mjölk! Oj oj oj så underbart gott det är! Nåväl, när det var gjort tänkte jag fara hem och bara kasta mig i soffan, käka och dega resten av dagen. Trodde jag ja. Får ett samtal av Linda från jobbet som är allmänt förrvirad, låter som en gammal dam och vet inte vem hon har ringt haha. Iaf, kris på jobbet så jag var tvungen att ryka in. Jag som såg fram emot min lediga dag.. Nu måste jag istället jobba sju dagar i rad! Klirr i kassan säger jag!

Nu sitter jag och ida och ser spin city i väntan på skål tydligen. Idas favoritserie. Inte min

LäjtaH

/Oå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0