MItt i veckan

Onsdag, den segaste dagen i veckan enligt min åsikt. Då har det gått två dagar och man har lika många kvar.
Nåja, känns ju inte bättre att sitta och klaga!

I helgen har jag firat S med hans familj/släkt. Middag bestående av lasagne a la Simon. MYCKET gott. VI har samma favoriträtt:D Efter maten blev det ett parti Rappa Kalja! Jättekul spel, tyvärr bara andra gången jag spelar det.
På Tisdagen vill säga igår så var den stora dagen iaf: Då var det bara jag och Simon med flygnade jacob på menyn.

Har fått mitt kårleg idag så nu känns det verkligen. Jag ska inviga det på någon affär snart! Kanske en plusmeny på MAX? He bli' fint!

Nu ska Ida ha sin dator, snodde den medan hon var i badet.


/c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0