Reykjavik?

Ja, idag fick ja då höra från en full medelåldersmänniska att jag såg ut som en isländare..eller du vet, en sån där eskimå. Haha det var roligt. Det är inte ofta man får höra att man ser ut som en eskimå. Sen vart han lite obehaglig. Frågade hur gammal jag var och ville att jag skulle stänga hans jacka. Men där drog jag linjen och gick iväg för att "handla" på kisosken som var där. Slutade med att gick en liten rundvandring runt och kollade läget tills bussen kom.


Detta inlägg är då tillägnat Stina. Det var hon som ville ha en liten uppdatering. Mn samtidigt ville hon att jag skulle skriva följande:

(hennes egna ord)
att jag är bäst? och att du ska komma hem och gå på stuk med mig ? hihihi och att jag förtjänar choklad

Det var allt för mig
/Åsa

Och ja stina du är förtjänt av lite choklad och en visit till stuk med mig vid din sida :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0