Sommar och sol

Ja, det hade ju varit underbart! Nu, mer än någonsing, önskar jag att jag låg på en strand långt här ifrån och bara kunde njuta av solen, inte göra nånting, inte tänka på nånting utan bara vara. Som sagt, nu mer än någonsin!

Aja, jag får sitta här och vänta på svenska sommaren, som inte heller är så pjåkig. Den ska spenderas på balkongen ska jag säga.. eller på bryggan precis utanför. Gud så underbart..

Idag har vi i alla fall käkar på max. Det satt gott imagen vill jag lova. Sen for jag och kollade ett jobb. handlade på coop och sedan begav jag mig. Sedan dess har jag bara slappat framför tv och dator. Det kändes som att det behövdes efter att ha jobbat 7 dagar i rad. Och sen i torsdags har motivationen sjunkigt ännu mer att gå till jobbet, så nu jäklar ska jag ta tag i mig själv, sluta maska (hehe stina) och söka nytt jobb så jag kan få komma bort från det där stället.

Ah, det var väl allt för nu




/Åsa

Kommentarer
Postat av: S A N N A

härlig bild ju! :*

2009-01-19 @ 18:18:29
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0