Stjärnor på is

Nja riktigt så var det väl inte. Det var jag och S som tog modet och åkte skridskor i helgen. Mycket kul vill jag lova.
Piruetter, löpning, och snygga tvärstopp utövades. Kändes att det var ett tag sen man var på isen så lite drygt en timma var perfekt. Inga hastiga besök i isen gjorde heller. Ja det var riktigt kul så det ska vi nog göra igen snart, fast då tar vi med oss klubba och boll!

 Nu till den kända frågan:

Plättar eller pannkakor?!
jag och S har diskuterat det och vi har väl inte kommit fram till något. shocker. Jag står för plättar iaf så jag beskriver det som att vi har gjort plättar idag tillsammans tll frukost. Riktigt gott:) Både jag och han tycker att det är en rätt man kan äta till frukost eller vid någon mindre sittning. Till middag blir det helt enkelt för lätt. Nåja några tankar om det. Gott var det då!
Vi gjorde även ett försök till småplättar/plättar också. Tyvärr saknade vi en riktig småplättspanna.


 

//c

Kommentarer
Postat av: Anonym

plättar heter det.. fan va sjukt, idag då jag läser eran blogg... 10 min innan hade vi just den diskutionen:D:D:D plättar!

2009-01-29 @ 18:58:45
Postat av: carro

hah jasså ja det är kusligt när sånt händer!;)

2009-01-29 @ 22:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0