Tjugondagknut


IDag har jag varit och handlat penna, papper och sudd. Det är nära nu så måste ju vara förberedd. KÄnner mig riktigt taggad så hoppas det  blir skoj.
Har gått igenom noga vart jag ska infinna mig på Torsdag klockan 09.00.
Humanisten mitt emot LIseberg vet jag. Så det ska nog inte bli något större problem. KUL!

Annars har jag nyss ätit lite och väntar på att Shear Genius ska börja. Klockan 20 var det.
Ida slutar 20 så hon är väl hemma tidigast 21 med det tempot hon  håller. Åsa slutar klockan 21.30 så henne får man vänta på!

Var inte hemma igår på kvällen så Tjejerna var ensamma och sysselsatte sig själva och det här är vad jag hittade på TV-bordet:






Senare! /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0