11 Jan

Ja nog känns det att det är Söndag nog. Dagen har varit allt annat än produktiv. Jag har ätit frukost I  högsbohöjd sedan inte gjort så mycket för att sedan fara hem och äta  lite till och göra inte så mkt med en bakis Ida. Idas Lördag var händelserik må jag säga och mycket energikrävande lät det som. Om  ni har tur får ni höra om den. Idas come back väntas fortfarandde så vi hoppas innerligt cpå ett appearance från henne snart.

Imorgon ska jag ta itu med hälsan tänkte jag. Det blir en pilates-yoga inspererad styrketräning och kanske en snutt konditionsbaserad träning, får se med det sista. Så hejar på en riktigt härlig måndag med uppfriskande träning och kanske en visit i Högsbohöjd.

Ny vecka, nya krafter!

//CÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0